Etusivu » 5000 euron koroton kulutusluotto!! Ota omasi. | Yleinen keskustelu | Keskustelu

5000 euron koroton kulutusluotto!! Ota omasi. | Yleinen keskustelu | Keskustelu

Current User: Guest Login Members
Please consider registering

Lost Your Password?

Search Forums:

Minimum search word length is 3 characters – Maximum search word length is 84 characters
Wildcard Usage:
*  matches any number of characters    %  matches exactly one character

5000 euron koroton kulutusluotto!! Ota omasi.
Lue alkuperäinen artikkeli

Reply to Post Add a New Topic
No Tags
UserPost

1:13 am
2011/02/02

Saituri

Admin

posts 172

Koroton pikavippiKoska velkaelämää vastaan tuntuu Suomessa olevan turha taistella, niin heittäydynpä täällä kerrankin virran vietäväksi. Tuli nimittäin vastaan niin loistava mahdollisuus saada korotonta pikalainaa, että oksat pois.

Mikäpä sen komeammin käynnistää uutta elämänmyönteisempää suuntaani kuin minikorkoisen, tai jopa korottoman kulutusluoton saantikeinon paljastaminen?

Tämä on tietenkin ennenkuulumatonta, mutta lukijana olet varmaan jo tottunutkin siihen, että olen yksinkertaisesti uskomaton. Minkäs sille teen?

Kitupiikki kun olen, niin tietenkään en halua maksaa rahastakaan mitään, vaan lainanikin otan ilman korkoja kokonaan!

Ja koska vain persaukiset ylipäätään tarvitsevat lainaa, niin mikään ei varmaan kerää sivustolleni paremmin uutta ja kohderyhmääni sopivaa yleisöä kuin aito mahdollisuus maailman löysäehtoisimman pikalainan saantiin.

Parasta tässä lainassa on se, että luottotietosi voivat olla juuri niin keturallaan kuin vain olet onnistunut ne solmuun saamaan, eikä sinun silti tarvitse mitään hakemusprosessia sen saamiseen käydä, vaan lainan saaminen hoituu lähinnä ilmoitusmenettelyllä.

Eikä tässä vielä kaikki; laina nimittäin erääntyy maksuunkin vasta seuraavan vuoden lopussa ja sitä seuraavan vuoden alussa.

Tässä kulutusluotossa on vain se haittapuoli, että sen pystyy nostamaan käytännössä vain useammassa erässä vuoden mittaan.

Ehdoton miinus kaikkein syvimmällä seilaaville on tietysti se, että tätä luottoa ei heru ilman tuloja. Piste. Se on jopa käytännön mahdottomuus, kuten tulet huomaamaan. Armoa ei anneta.

No mutta, siirrytään itse pihviin.

Näin saat…

Lue alkuperäinen artikkeli

11:35 am
2011/02/02

Big-Sam

Omillaan pärjäävä

posts 139

Pikavipit ei ole perusteltuja ikinä. Jos et kavereilta tätä samaa pientä summaa pysty hädän hetkellä piffaamaan niin sinun tiedetään olevan huono velanmaksaja. Huono velanmaksaja taas ei voi järkevästi ottaa pikavippiä.

Luin jostain artikkelista, että yleisin pikavippi on noin 100-200€.. Jos sille todella on tarvetta niin ainakin omasta kaveripiiristäni löytyy useita jolta saman "luoton" saa ihan ilman kuluja. No jos nyt sitten samalla sen 10€ viinipullon vie niin kulut on siinä. Jos kaverit ei piffaa niin tilanne on senkaltainen ettei pikavippiä ainakaan kannata harkita!

Verotuksella kikkailu on ihan fiksua, mutta kannattaa tutkia asiat tarkkaan ja varmistaa ne vielä esimerkiksi verotoimistosta. Pari vuotta sitten kun olisit tuon 400€/kk ottanut verottajalta ilmaista vippiä ja laittanut tämän kampeamaan vipua osakkeisiin niin ilmainen laina olisi tehnyt ilmaista rahaa. Tosin en kehota tälläiseen riskinottoon..

11:39 pm
2011/02/02

Chloi

Pohjois-Suomi

Tavallinen rahvas

posts 30

Kukaan niin läheinen ystäväni ei ole ottanut pikavippiä, keneltä kehtaisin asiaa kysyä: miksi ottaa pikavippi? Ovatko pikavipin ottajat sitten usein sellaisia, joilla ei ole luottotiedot kunnossa? Äkkiseltään tuntuisi, että itse varmaan ensisijaisesti vinguttaisin luottokorttia, jos olisi pikavipin tarve. Eihän siitäkään tule kuluja, jos maksaa heti pois, kun lasku tulee.

Onkohan pikavippailijoissa sellaisia ihmisiä, jotka kokevat luottokortin käytön jotenkin noloksi tai vaikeaksi, ja tekstaavat mieluummin helpon ja kalliin vipin tililleen? Mene ja tiedä.

Pienistä puroista kasvaa suuri virta.

12:04 am
2011/02/03

Anwe

Taloudesta jotain ymmärtävä

posts 31

Eihän pikavippejä edes saa jos on maksuhäiriömerkintä? Ymmärtääkseni ne ovat vain nopea keino järjestää itselleen maksuhäiriömerkintä, koska korot ja kulut ovat kymmeniä prosentteja.

Korjatkaa toki jos olen väärässä laugh

- Ordo ab chao -

11:22 am
2011/02/03

Isukki / kaikenhuipp

Guest

Huh, aloin ensin epäilemään että nyt on Saituri seonnut (lopullisesti). :)

Mutta tosiaan, ei tuo pikavippi ole oikein puolusteltavissa mitenkään. Olenkin ankaran säätelyn kannalla, eli mielestäni ne pitäisi kieltää/rajata aika rajusti. Monesti kuulee näitä puolusteltavan sillä, että onhan ihmisillä vapaus hoitaa omat asiansa niinkuin haluavat, että ei tätä pidä mennä rajoittamaan ja hyysäämään. Jos joku ei saa pikavippiä silloin kuin haluaa, on kyseessä vähintään vapaudenriisto ja pahimmanlaatuinen hyysäysyhteiskunta.

Onhan se noinkin. Valitettavasti vain noidenkin pikavippifirmojen toiminnan aiheuttamat kustannukset on ulkoistettu ympäristölle, eli meille muille veronmaksajille. Kun Jokelta menee elämä sekaisin pikavipeistä alkaneen tai vauhtia saaneen velkakierteen vuoksi, ja kuvioihin tulee tätä kautta kenties muitakin ongelmia, tulee näiden hoitaminen lopulta kaatumaan meidän muiden veronmaksajien harteille. Me nimittäin kustannamme Jokelle velkasaneeraukset ja kaikki muut asiaan mahdollisesti liittyvät hoidot ja toimenpiteet. Me maksamme pankkien luottotappiot omien pankkisuhteidemme kustannuksien nousuna.

Me maksamme lopulta myös sen, että Jokke ei henkkoht konkurssin ja luottotietojen menettämisen vuoksi pysty tekemään enää muita kuin pimeitä töitä (mutta käyttää silti yhteiskunnan palveluita), kelan (eli meidän) maksaessa elämisen kustannuksia. Ja tässä ei edes mainittu meille koituvista kustannuksista, mikäli Jokke lähtee rikoksen tielle maksaakseen velkojaan ja elämäntyyliään. Joten ei ihme että olen sääntelyn kannalla.

Ja en nyt siis sano, että kaikki tuo on pikavippien syytä. Mutta sen sanon, että ollakseen yhteiskunnan kannalta täysin hyödytön palvelu, aiheuttavat ne suhteettoman paljon ulkoistettuja kustannuksia ja haittoja meille kansalaisille.

Terveisin
Isukki
ps. Kommentissa ei viitattu kehenkään todelliseen Jokkeen, vaan kaikki yhteneväisyydet todellisiin henkilöihin ovat puhtaasti vahinkoja. ;) Tsori vaan Joket.

12:06 pm
2011/02/03

Big-Sam

Omillaan pärjäävä

posts 139

Tuota en tullutkaan ajatelluksi, että kuluthan loppu pelissä kaatuu yhteiskunnan päälle. Velkasaneeraukset, Kelan pidot ja lystit sun muut. Jo tällä perusteella pikavippifirmoja pitäisi tosissaan valvoa. Ainakin mainonta on ollut välillä erittäin harhaanjohtavaa, esimerkiksi: "Ennakonpalautus etuajassa" tai "Palkkaennakko"! Harva tietysti tuohon menee täysin sokein silmin, mutta kun meitä sattuu täällä olemaan myös hiukan erilaisia ihmisiä ja he todella voivat miettiä, että saavat palkan pikavipillä ennakkoon.

Luottokortti toimii hyvin pikavippinä. Jos sitä hävettää käyttää niin silloin on syytä kasata tarpeeksi suuri puskuri tilille, ettei tarvitse käyttää. Luottokortti on oikein käytettynä erittäin hyvä turva ja mahdollistaa paljon asioita. KOROSTAN VIELÄ, ETTÄ VAIN JA AINOASTAAN OIKEIN KÄYTETTYNÄ!

On sekin totta, että itse henkilökohtaisesti olen todella tympiintynyt valtion ja virastojen holhoukseen. Kaikkea pitää säännellä, rajata ja vahtia. Voiko enää edes kusella käydä, ettei joku virkamies vedä ristiä excel-taulukkoon: "Jaahas.. se oli 5 kerta tänään ja veti taas vessan! 8litraa/huuhtelu tekee tältä päivältä 40 litraa. Pitääkin tutkia mistä saa rahat vesilaskuun!"

Silti asiat, jotka selvästi heikentävät kansan taloudellista, terveydellistä tai muuta asemaa tulisi laittaa tarkkaan sääntelyyn. Harhaanjohtavaa mainontaa ja muuta kepulikonstia harjoittavat yritykset voisi tietenkin sulkea niin, että jos eivät saa rahaa itse asiakkaalta niin se on voivoi! Ei tehdä luottotietoihin merkintää, ei ulosottoa, eikä muutakaan toimepidettä. Katsoisivat ainakin tarkkaan kenelle lainaavat vai lainaavatko ollenkaan.

Voihan sitä olla, että tällä pikavippi alallakin muutama mätämuna on pilannut koko porukan maineen. Mene ja tiedä!

12:39 pm
2011/02/03

Jukka

Rovaniemi

Taloudesta jotain ymmärtävä

posts 36

Big-Sam kirjoitti:

Voihan sitä olla, että tällä pikavippi alallakin muutama mätämuna on pilannut koko porukan maineen. Mene ja tiedä!

MOT:n mukaan suurinta osaa pikavippifirmoista omistaa yksi ja sama taho/henkilö, joka oletettavasti on vain pikavoittojen perässä.

Meillä on iso joukko suomalaisia, jotka kärsivät eri ahdingoista riippuvuuden tai jonkin muun asian muodossa. Ahdingossa on suuri houkutus helpottaa tilannettaan lyhytjänteiselläkin ratkaisulla, mikä sitten monesti syventää ahdinkoa. Näkisin, että velkaantuminen onkin oire jostain muusta ja pikavippi on vain yhden oireen hoitamista. Hiukan sama, että yritetään syövästä aiheutettua särkyä hoitaa buranalla. Voi toimia hetken aikaa, mutta syy etsii vain uuden tavan oirehtia.

Minusta tällainen yhteinen säästöprojekti on yksi mitä parhaimpia tapoja vaikuttaa itse syyhyn. Tästä saadaan taloudellista varmuutta, itseluottamusta ja itsekuriakin kehitettyä. Keinot ovat paljon tehokkaampia jos motivaatio niihin lähtee itsestään eikä ulkopuolisen painostuksen/pakottamisen kautta.

Kasvu, muutos ja vapaus

10:29 pm
2011/02/03

MinnaK

Taloudellisesti rajoittunut

posts 6

Pakko kyllä on tähän alkuperäiseen pikavippiin sanoa, että olen mieluummin saamapuolella. Vippaan valtiolle ja se maksaa vippinsä takaisin.

12:27 am
2011/02/04

Herhiläinen

Guest

Meni pääasiassa pikavippikeskusteluksi, mutta kyllä tuossa korottomassa lainassa on ihan oikeaa ideaakin. Jos olet esim. asuntovelkainen, kuten moni meistä on. Silloin kannattaa pyrkiä mitoittamaan ennakonpidätysprosenttinsa minimaaliseksi, mutta maksaa vastaavasti asuntolainaa nopeammin pois. Usein asuntolainoissa on mahdollisuus pitää lyhennysvapaa kuukausi, joten se kannattaa sopia marraskuulle, jolloin jälkiverot tulevat maksuun.

Strategia vaatii kyllä ehdotonta kurinalaisuutta, että valtiolta saatu koroton laina todella menee asuntolainan lyhennykseen eikä polttele kukkarossa mihinkään muuhun kulutukseen.

Jutussa ei käsitelty kuinka laillista on ilmoittaa tulonsa verottajalle alakanttiin, koska tuloarvio pitää kuitenkin muistaakseni allekirjoittaa/verkkotunnistaa.

Mutta hyvä juttu kerrassaan. Tästä aiheesta on aina niin mukava keskustella kavereitten kanssa, jotka alkuvuodesta nostattavat ennakonpidätysprosenttiaan, kun on niin mukavaa saada omia rahojaan takaisin verottajalta vasta joulukuussa.

2:37 pm
2011/02/04

Isukki / kaikenhuipp

Guest

Herhiläinen,

Oikeassa olet. Minustakin on paljon mukavampi saada palautuksia kuin mätkyjä, vaikka varsin hyvin ymmärrän että asia kannattaisi olla juuri toisinpäin. Että tarjoilen Valtiolle korotonta lainaa omaan piikkiini, vaikka tilanne voisi olla päinvastainen.

Monelle tämä on kuitenkin oiva keino säästää, sillä siinä ei itse tarvitse vahtia mihin rahoja menee, ja välttää samalla jouluna tulevan ylimääräisen tuhlailun aiheuttama kuoppa rahatilanteessa.

Olisi mielenkiintoista tietää, minkäkokoinen osa väestöstä oikeasti pystyy olemaan niin kurinalainen ja ajattelemaan pitkällä tähtäimellä, että voi hyvillä mielin onnitella itseään saadessaan mätkyjä, ja tuntea hyvää oloa maksaessaan ne korkotililtä, jossa rahat ovat olleet odottamassa juuri tätä hetkeä.

Siinäpä gradun aihe jollekin maisteriksi aikovalle ;)

2:37 pm
2011/02/04

Big-Sam

Omillaan pärjäävä

posts 139

MOT on tunnetusti erittäin puolueeton ja pelkästään faktoihin perustuva ohjelma. En suosittele!

2:38 pm
2011/02/04

Isukki / kaikenhuipp

Guest

Mulla on ollut lempisanonta joka kuuluu about näin:
"Ongelmia ei ole koskaan niin paljon, etteikö niitä saisi viinaa juomalla lisää."

Kenties tästä voidaan muokata:
"Rahaongelmia ei ole koskaan niin paljon, etteikö niitä saisi pikavipeillä lisää."

Jukka, toi on mielenkiintoinen pointti mitä kerroit MOT:n sanoneen. Voi hyvinkin pitää paikkansa.

Ja MinnaK, samoilla linjoilla. Valtio on senverran huonossa jamassa, että sitä täytyy vähän jeesata. ;)

7:47 pm
2011/02/07

Szep

Guest

Se että joku sanoo:
"veronpalautukset on mukava jouluraha. En minä pystyisi muuten säästämään mitään vaan tuhlaisin kaikki rahani".

Fiksumpaa mitoittaa veroprosenttinsa kohdilleen ja siirtää kuukausittain aiottu veronpalautus toiselle tilille. Esim jos olet ajatellut että 1200/ vuosi on sopiva joulubonus veronpalautuksina, teet niin että otat +-0 verokortin ja laitat verkkopankista automaattisen tilisiirron palkkapäiväksi ja siirrät tuon 100e toiselle tilille.

Mikäli itsekuri ei riitä siihen että toiselle tilille kertyy se 1200e vuoden mittaan niin sitten voi kyllä katsoa itseään peiliin jos ei sen vertaa ole itsekuria.

9:14 pm
2011/02/07

Mimma

Saiturin lammas

posts 78

Emmeköhän me isoja veronpalautuksia haluavat nimenomaan ole tehneet sen, että olemme katsoneet peiliin, todenneet oman vajavaisuutemme ja päättäneet minimoida siitä aiheutuvat riskit… frown Ainakin itse olen aina ollut tietoinen siitä, että voisin toimia veronpalautusten (ja etenkin niillä hoitamieni kulujen) suhteen paaaaaljon fiksumminkin, mutta olen kokenut tämän toimivimmaksi tavaksi itselleni.

12:25 pm
2011/02/08

Big-Sam

Omillaan pärjäävä

posts 139

Szep: Usko pois, ei kaikilla ole vaadittavaa itsekuria! Ja sanoppa mikä todellinen hyöty on tuosta 1200€ siirtämisestä toiselle tilille? Ei se kasva kun "sentin-kaksi" korkoa vuodessa.. varsinkin jos on tarkoitus käyttää ne rahat jouluna. Sen enempää mainostamatta löytyy rahalle hyvä säilytyspaikka esimerkiksi Seligsonilta AAA-Rahamarkkinarahastosta. Pieni riski ja saat silti tiliä parempaa tuottoa rahoillesi.

Itse teen töitä suht isolla veroprosentilla ja silti säästän kuukausittain rahaa osakkeisiin, rahastoihin, lomatilille.. Ei se ole vaikeaa kun tekee asian itselleen selväksi. Sittenpä lisäksi saan jouluna vielä hyvän tukon kahisevaa jonka olen aina sijoittanut osakkeisiin ns. riskisijoituksena. Toissa jouluna Talvivaara, viime jouluna Capman.. Osakkeita joita en normaalisti osta holdisalkkuun on tullut tällä tavoin mukaan salkkuun. Tavallaan tämä "ylimääräinen" joulubonari on ollut se summa jolla vuosittain haen riskiä salkkuun.

Ja täytyyhän jonkun valtiollekkin vipata fyffeä kun se ei oikeen osaa niitä muutenkaan käyttää. Ostetaan torkkupeittoa ja juodaan ministerilounaalla punkkua.. ei ole mahdollista jos kukaan ei vippaa korotontaluottoa valtiolle. Tai on se mahdollista, mutta´sitten se tapahtuu korollisella lainalla ja se taas näkyy veroissa. <– pikkuisen on sitten virne silmäkulmassa kirjoitettu!

10:39 pm
2012/01/01

vippi

Guest

Jukan kanssa samoilla linjoilla. Ei ole tarvetta kieltää, mutta tiukennuksia mm. mainontaan tarvitaan. Nyt on lakialoite menossa eduskunnan käsittelyyn, joten jotain varmaan pian tuleekin.

12:33 am
2012/01/04

Holdaaja

Guest

Minä olen ajatellut tuota mätkyä ikäänkuin pienenä revolving limiittinä, mikä on koko ajan käteisenä käytössä mutta nollataan sitten aina vuoden vaihtuessa. Valitettavasti verottaja huomaa toistuvat mätkyt, ja onkin muistanut minua jo pari vuotta ennakkoverolipulla. Tämä säästövinkki toimii siis käytännössä vain jos on paljon palkkatuloja ja isohkoa heiluntaa niissä eikä juuri ollenkaan verotettavia pääomatuloja.

Pikavipeistä olen kyllä periaatteessa sitä mieltä, että kysyntä ja tarjonta kohtaavat, joten siinä mielessä markkinoita ja tarvetta tuollaiselle palvelulle löytyy. Käytännössä kuitenkin pikavippien ottajat pitäisi olla taloudellisen holhouksen alaisina, niin älytön diili ne ovat ottajalleen, joten ehkä pienimmän riesan tie on sitten kuitenkin kieltää koko liiketoiminta.

7:56 pm
2012/06/14

Guardian Finance Com

Guest

Tarvitsetko lainaa parantaa yrityksesi?, Lainan lujittaa teidän velka, laina henkilökohtaiseen käyttöön, laina luottokortilla, Medical Care laina, auton laina, Mortgage Loan, opintolaina esim.

Tässä tulee hyviä uutisia, huoltaja Finance Company, laina Giant on täällä taas, saat lainaa 3% korolla vuosittain Annamme lainat vähimmäisalaan € 5,000.00 on enintään € 500,000,000.00. Kiirehdi nyt ja ota yhteyttä sähköpostitse: [email protected]

Ethän meille seuraavat tiedot jos kiinnostaa.

1) Täydellinen nimi:
2) Maa:
3) Lainamäärä tarvitaan:
4) Laina Kesto:
5) Puhelinnumero:
6) Ammatti:

Ystävällisin terveisin,
Dr. Daniel Dylan
Guardian Finance Company.

7:40 pm
2012/10/08

larry smith

Guest

Rakkaimmat lainanottaja,
Getting oikeutettu laina on aina ollut iso ongelma asiakkaiden rahoitustarpeet.Kysymys luotto ja turvallisuus on
jotain, että asiakkaat ovat yhä enemmän huolissaan haku varten lainaa oikeutettu lainanantajalle.Korko minun laina on
4% ja vähimmäismäärä annan pois lainan on 2000 miksi suurin määrä on 10.000.000,00. Jos kiinnostaa saada taloudellista
apua, ota meihin tänään: [email protected]

Saajan nimi: ………
Osoite Tuensaajan: ……….
Maa: ………
State: ……. ..
Kaupunki: ………
Zip / Koodi: ………
Matkapuhelin: ………
Fax: ………
Syntymäaika: ………
Sukupuoli: …….. .
Siviilisääty: ………
Ammatti: ………
Tarvittava määrä: ……
Tarkoitus lainata: ………
Laina-aika / Kesto: ………
Käyttäjätunnus: …………………….

Heti kun täytät yllä olevat tiedot, se toimitetaan meidän
Pöytäkirja / tarkastus osasto välittömästi ja edelleen tarkastelu ja
käsittelyä hakemuksesi.

Terveisin,

Rouva Jean Cole.

2:58 pm
2012/10/31

Sir Derrick Osisi

Guest

Att;

tarvitset lainan maksaa pois laskujaan / taloudellista apua? JOULU Laina tarjous, Tarjoamme kaikenlaisia ​​Lainojen 3%, jos kyllä​​, lähetä meille sähköpostia alla.

Henkilökohtaiset tiedot

Nimi: …….
Maa: ……..
State: …….
Puhelinnumero #: ……
Ammatti: ……..
Lainamäärä Needed: …..
Kesto: …….
Kuukausittainen Tuotot: ………..

Heti saamme tämän Laina jalostus tapahtuu.

kiitos
Sir Derrick Osisi
Sähköpostisi. [email protected]

No Tags
Reply to Post

Reply to Topic:
5000 euron koroton kulutusluotto!! Ota omasi.

Guest Name (Required):

Guest Email (Required):

NOTE: New Posts are subject to administrator approval before being displayed

Smileys
confused cool cry embarassed frown kiss laugh smile surprised wink yell alesson noideas cheer crazy crazybanana faceslap first friends giveup goodbad dontknow salute listentome notme lalalal notfair panic pinochio poke police second teacher thinking third tsotsot waytogo weakest what whip horse woohoo
Post New Reply

Guest URL (required)

Math Required!
What is the sum of:
3 + 8

About the Saituri Forum

Forum Timezone: Europe/Helsinki

Most Users Ever Online: 105

Currently Online:
1 Guest

Currently Browsing this Topic:
1 Guest

Forum Stats:

Groups: 3
Forums: 17
Topics: 185

Membership:

There are 287 Members
There have been 90 Guests

There is 1 Admin
There are 2 Moderators

Top Posters:

Big-Sam – 139
pasanen – 82
Mimma – 78
kesakuu – 57
rack – 54
Wagner – 49

Recent New Members: higgins10, Dinvebuk, Agreewors, Buttzorop, Tunzirak, PriorGoAccozy

Administrators: Saituri (172 Posts)

Moderators: Zaastaja (166 Posts), norppa (143 Posts)

| Arthemia Premium theme by Colorlabs Project